سفارش تبلیغ
صبا ویژن

صدای اذان در طول 24 ساعت در کره زمین قطع نمی‌شود 
 
یک محقق علوم ریاضی به معادله‌ای دست یافت که تاکید می‌کند در طول 24 ساعت شبانه روز هیچ گاه صدای اذان از روی کره زمین قطع نمی‌شود.
SHIA-NEWS.COM     شیعه نیوز:
به گزارش «شیعه نیوز» ، "عبد الحمید الفاضل" پژوهشگر اماراتی گفت که صدای اذان در کره زمین در تمام شبانه روز قطع نمی‌شود ودر هر منطقه‌ای به پایان برسد بلافاصله در جای دیگری آغاز می‌شود.

وی توضیح داد که گفتن اذان 4 دقیقه زمان لازم دارد وزمین‌داری 360 خط فرضی از قطب شمال به قطب جنوب است که معادل 360 درجه می‌باشد. هنگامی که مثلا ظهر شرعی در خط یک شروع می‌شود 4 دقیقه طول می‌کشد تا ظهر شرعی در خط دو شروع شود و این مدت معادل زمانی است که در خط یک اذان گفته می‌شود.

به این ترتیب 360 ضربدر 4 می‌شود 1440 که معادل 24 ساعت است.
کشف علمی دیگری که با بررسی طول وعرض جغرافیایی زمین صورت گرفت نیز ثابت کرد که شهر مکه مکرمه مرکز زمین است.

این کشف پس از سال‌ها تحقیقات علمی و با کمک جدولهای پیچیده ریاضی توسط کامپیوتر صورت گرفت.

"حسین کمال الدین" دانشمند مصری که این موضوع را کشف کرده است گفت که وی هنگامی که قصد داشت با کمک عملیات پیچیده ریاضی در کامپیوتر راهی برای تشخیص قبله در هر نقطه از جهان بیابد به طور تصادفی دریافت که می‌تواند دایره‌ای با مرکزیت مکه که محیط آن را قاره‌ها تشکیل می‌دهند کشف کند ودریابد که مکه مرکز زمین است.

منبع: خبرگزاری ایرنا به نقل از پایگاه خبری "العرب آنلاین"

 






تاریخ : پنج شنبه 91/5/5 | 1:2 عصر | نویسنده : حسن پور | نظرات ()

ستمگران بزودی خواهند دانست چه سرانجامی دارند

 

ابراهیم بن محمد طاهری گوید: متوکل عباسی نوعی دمل درآورد و نزدیک بود در اثر آن بمیرد. کسی هم جرئت نداشت آهنی به بدن او رساند (و زخمش را عمل کند).

فتح بن خاقان (وزیر و نویسنده ترک متوکل) به متوکل گفت: ‌ای کاش نزد این مرد (امام هادی علیه السلام) می‌فرستادی، زیرا حتما او راه معالجه‌ای برای رفع مرض تو می‌داند.
متوکل شخصی را نزد حضرت فرستاد و او مرضش را به حضرت توضیح داد. پیغام آورنده برگشت و گفت: دستور داد، روغن خالص گوسفندی را یا گلاب مخلوط کنند و روی زخم گذارند. چون این معالجه را به آنها خبر دادند، مسخره کردند.
فتح گفت: بخدا که او نسبت به آنچه فرموده داناتر است... چنانکه فرموده بود، عمل کردند و روی دمل گذاردند. متوکل را خواب ربود و آرام گرفت. سپس سرباز کرد و هر چرک و خون داشت، بیرون آمد.

متوکل چون از بستر مرض برخاست، بطحائی علوی نزد متوکل بدگویی کرد که برای امام هادی پول و اسلحه می‌فرستند. متوکل به دربانش به نام سعید گفت: شبانه بر او حمله کن، و هر چه پول و اسلحه نزدش بود، بردار و نزد من بیاور.

سعید دربان به من گفت: شبانه به منزل حضرت رفتم و با نردبانی که همراه داشتم به پشت بام بالا رفتم، آنگاه چون چند پله پائین آمدم، در اثر تاریکی ندانستم چگونه به خانه وارد شوم. ناگاه مرا صدا زد که ای سعید! همانجا باش تا برایت چراغ آورند. اندکی بعد چراغ آوردند. من پائین آمدم. حضرت را دیدم لباسی پشمی پوشیده و جانمازی حصیری در برابر اوست، یقین کردم نماز می‌خواند. به من فرمود: اتاق‌ها در اختیار تو. من وارد شدم و بررسی کردم و هیچ نیافتم. در اتاق خود حضرت، کیسه پولی با مُهر مادر متوکل بود و کیسه سربمهر دیگری، به من فرمود: جانماز را هم بازرسی کن. چون آن را بلند کردم، شمشیری ساده و در غلاف، در زیر آن بود، آنها را برداشتم و نزد متوکل رفتم، چون نگاهش به مُهر مادرش افتاد که روی کیسه پول بود، دنبال مادرش فرستاد، او نزد متوکل آمد. مادر متوکل به او گفت: هنگامی که بیمار بودی و از بهبودیت ناامید شدم، نذر کردم، اگر خوب شدی از مال خود ده هزار دینار خدمت او فرستم، چون بهبودی یافتی، پولها را نزدش فرستادم و این هم مُهر من است بر روی کیسه. متوکل کیسه دیگر را گشود، در آن هم چهار صد دینار بود، سپس کیسه پول دیگری بآنها اضافه کرد و به سعید دستور داد که همه را خدمت حضرت ببرد. سعید کیسه‌ها را با شمشیر خدمت حضرت برد و عرض کرد: آقای من! این مأموریت بر من ناگوار آمد.
امام هادی در پاسخ این ماموری که - مانند بسیاری از کارگزاران حکومتهای ظالم اما بظاهر مسلمان - خود را معذور می‌پنداشت، آیه آخر سوره شعراء را فرمودند: « ستمگران بزودی خواهند دانست که چه سرانجامی دارند »






تاریخ : سه شنبه 91/4/20 | 10:49 صبح | نویسنده : حسن پور | نظرات ()

حب علی ایمان و بغضه کفر

علامه امینی در صفحه 322 جلد 4 کتاب شریف الغدیر به این نکته مسلم نزد شیعه اشاره کرده که «جز زنازاده، کسی نسبت به علی علیه‌السلام بغض ندارد»

ایشان در ادامه 12 حدیث برای نمونه از علمای اهل تسنن نقل می‌کند که آنها هم این مضمون را روایت کرده‌اند و نقل فرموده که این بزرگان اهل‌تسنن عملا هم در زندگی خود از این روش برای تشخیص انتساب فرزند به خودشان استفاده می‌کرده‌اند!

برای یک انسان ناپاک‌زاده که بغض امیرالمومنین را دارد، چه راهی برای ابراز بغضش بهتر از این است که امثال خودش را زیاد کند؟!

و برای زیاد کردن ناپاک‌زادگانی امثال خودش، چه راهی بهتر از این است که راه حلال را ببندد و فیلتر کند؟ راهی که مانع رابطه نامشروع جوانان می‌شود.

لولا نهیه عنها ما زنى إلا شقی


اگر از متعه نهی نمی‌کرد، جز انسان بدبخت کسی دچار رابطه نامشروع نمی‌شد.






تاریخ : سه شنبه 91/4/20 | 10:40 صبح | نویسنده : حسن پور | نظرات ()

   
با نابودی کشاورزی سنتی کشورها
آمریکا مواد غذایی دنیا را تحت تسلط خود در می آورد
مونسانتو نام شرکتی آمریکایی است که دستور دارد از طریق کنترل دانه، تولیدات جهانی مواد غذایی را تحت تسلط خود در آورد.
به گزارش فارس، پایگاه تحلیلی «فورث مدیا» در گزارشی اعلام کرد که آمریکا از طریق شرکت های خود درصدد فروش دانه های اصلاح شده ژنتیکی به کشورهای آسیایی است. براساس این گزارش، مونسانتو یک شرکت معمولی فروش دانه نیست. به این شرکت دستور داده شده است که از طریق کنترل دانه، تولیدات جهانی مواد غذایی را تحت تسلط خود درآورد. این شرکت موظف است همه سازمان های مواد غذایی طبیعی را آلوده کند و همچنین همه سنت های کشاورزی در جنوب آسیا را نابود سازد.

دانه های اصلاح شده ژنتیکی تبدیل به سلاح های کشتار جمعی شده اند. مقامات دولتی به منظور «توسعه کشاورزی» به وسیله مهندسی ژنتیک «آژانس توسعه بین المللی آمریکا» و شرکت مونسانتو را دعوت به همکاری کرده اند و با این جهالت خود باعث نابودی دام ها و انسان های کشور خود خواهند شد. آلودگی که به اکوسیستم کشورها وارد شده است برای همیشه باقی خواهد ماند.
البته مردم از این مسئله آگاه نیستند که دانه های اصلاح شده ژنتیکی برای آمریکا ارزش نظامی دارد: این دانه ها نه باعث افزایش محصول می شود، نه ارزش غذایی مواد را بالا می برد و نه هزینه تولید را برای کشاورزان کاهش می دهد. ایده کنترل ژنی و مشتقات آن کاربردهای نظامی دارد و به طراحان دولت آمریکا کمک نموده است تا راهبردهای نظامی متفاوتی را به کار گیرند. مونسانتو گروهی از مشاوران را استخدام کرده است تا بر روی راهبرد کنترل مواد غذایی دنیا به بحث و بررسی بپردازند و به آن ها گفته شده است که تنها با تحت کنترل درآوردن قوانین دولتی می توانند موفق شوند. مدیران مونسانتو آگاه بودند که می توانند همه جوانب تصمیم گیری ها را در دست بگیرند چراکه از حمایت دولت آمریکا برخوردار هستند.
به عنوان مثال، همان طور که مقررات مربوط به کاشت دانه را در آمریکا تحت کنترل خود درآوردند، توانستند بر روی قوانین کشور هند مسلط شوند و تقریبا قوانین کشورهای اروپایی را در دست گرفتند. فرماندهان نظامی آمریکا دقیقا پس از اشغال عراق دستور دادند که کشاورزان عراقی فقط دانه های مونسانتو را در مزارع خود بکارند.
مونسانتو یک شرکت معمولی فروش دانه نیست. این شرکت موظف است همه سازمان های مواد غذایی طبیعی را آلوده کند و همچنین همه رسوم بهداشتی در جنوب آسیا را نابود سازد.
نقش اصلی «آژانس توسعه بین المللی» نفوذ به ساختار اجتماعی، اقتصادی کشورها است تا همانند موریانه یکپارچگی ملی جوامع را از درون نابود سازد و استقلال کشورها را تضعیف کند. زمانی که این آژانس با شکست مواجه می شود، حمله ارتش نظامی آمریکا آغاز می گردد.
شرکت مونسانتو در قبال فروش مواد شیمیایی سرطان زای «بی فنیل چند کلری»، که عامل نارنجی نامیده می شود و در سرتاسر ویتنام پخش گردید، مسئول است. این شرکت برای فروش ترکیبات «گلیفسات» که در دانه های اصلاح شده ژنتیکی به کار می روند مقصر است. دکتر «دان هابر»، در گفت وگویی با دکتر «مرکولا» اظهار داشت که ترکیبات «گلیفسات» باعث ازبین رفتن مواد مورد نیاز گیاهان در خاک می شود. این ترکیبات باعث می شوند که مواد غذایی بسیاری از خواص خود را از دست دهند و در نتیجه سطح سلامت مواد غذایی کاهش خواهد یافت. این ترکیبات همچنین گیاهان را در برابر بیماری ها و آفت ها آسیب پذیرتر می کنند.

منبع: روزنامه کیهان - 25 خرداد – صفحه 15
 






تاریخ : سه شنبه 91/4/13 | 7:54 عصر | نویسنده : حسن پور | نظرات ()

   
فلوراید یک ماده شیمیایی است که برای استفاده در ساخت سوخت هسته ای و گاز سارن استفاده می شود. گفته می‌شود مصرف کمتر از 1 میلی گرم در روز حمایت از کرم خوردگی از دندان است. روزی 4 میلی گرم ریسک فلوروس دندانی است.
مصرف 10 الی 40 میلی گرم در روز باعث فلوروز اسکلت می شود. روزی 100 میلی گرم باعث جلوگیری از رشد می شود. روزی 125 میلی گرم کلیه ها را از کار می اندازد. روزی 200 الی 500 میلی گرم باعث مرگ می شود.
فلوراید از نظر پزشکی هیچ سودی ندارد اما آدمها را سر به راه می کند. در اردوگاههای کار اجباری جنگ جهانی دوم استفاده می شد. گشتاپو(ارتش آلمان نازی) فلوراید را به خورد زندانی ها می داد نه برای مراقبت از دندان های آنها بلکه دانشمندان آلمانی فهمیده بودند که باعث نازایی و سر به راه شدن افراد می شد. بعد از دومین جنگ جهانی دولت آمریکا فشار آورد برای اینکه در آب فلوراید بریزید در یک سری از این اسناد محرمانه که در می سال 2001 یافته شدند نوشته است که فلوئور ماده شیمیایی اصلی برای ساخت بمب اتم بوده است. میلیون ها تن فلوئور برای ساخت و غنی سازی اورانیوم و پلوتونیوم برای ساخت سلاح هسته ای در دوره جنگ سرد استفاده شده است. خیلی زود دانشمندان فهمیدند که فلوئور یک خطر شیمیایی حتمی برای سلامتی است. هم برای کارگرها و هم برای همسایگان مراکز غنی سازی هسته‌ای.
اولین شکایت ها علیه بمب اتم به دلیل پرتوهای رادیواکتیو نبود بلکه برای خساراتی بوده که فلوراید وارد کرده بود. در همان زمان دانشمندان بمب اتم مدارک جعلی آماده کردند که در آن توضیح می دادند که فلوراید در دوزهای کوچک برای انسان خطری ندارد. دانشمندان بمب اتم در آب فلوراید ریختند در شهر نیوبرگ در ایالت نیویورک در سال 1945 الی 1956 به نام Program F از شهروندان نمونه خون گرفتند. در اسناد اصلی که سانسور شده بودند نشان می دادند که در سال 1948 دانشمندان Program F کشف کرده بودند که فلوئور برای سلامتی بسیار خطرناک است. اما این کشف به دلیل مصلحت ملی سانسور شد. مشابه همین مشکلات در کانادا وجود دارد. وقتی در آب شهر فلوئور ریختند مردم اعتراض کردند که فلوئور را نمی شود در طبیعت ریخت زیرا اثبات شده است که برای طبیعت خطرناک است. مرجع:(به زبان فرانسه)

 

http://Novusordoseclorum.discutforum.com/t5183-nouvelles-precisio

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 






تاریخ : سه شنبه 91/4/13 | 7:10 عصر | نویسنده : حسن پور | نظرات ()
لطفا از دیگر صفحات نیز دیدن فرمایید
.: Weblog Themes By M a h S k i n:.